loading...
موضوعات جدید،دانلودستان،گردشگری،بدمینتون،اندروید کده
سمانه مهدیخانی بازدید : 601 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (17)

 

 
 

 

 

 


عکس کریس رونالدو و نامزدش روسی اش در رستوران ژاپنی

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش و نامزدش که برای صرف شام به رستورانی ژاپنی رفته اند،اخبار منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرد.به گزارش پارس ناز کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید عکسی را در صفحه فیس بوکش قرار داده است که طی آن شایعات اخیر منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرده است.

 


دراین عکس رونالدو را در کنار نامزد روسش ایرینا شایک در رستورانی ژاپنی می بینیم . ستاره پرتغالی با انتشار این عکس به تکذیب اخبار منتشره در روزنامه سان پرداخته. روزنامه سان اخیرا در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که رونالدو باخیانت به ایرینا با فردی به نام آندرسا رابطه ***دارد.
 



 طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، حالا رونالدو در توضیح زیراین عکس نوشته:« شکایت قضایی آماده کرده ام و قاضی بدون شک حق را به من خواهد داد. می خواهم از تمام کسانی که به من باور دارند تشکر کنم، نه از آن خانم که شهرتش رابه قیمت آبروی من می خواهد.

عکس جالبی از علی دایی در کنار دخترش نورا.

پارس ناز،مهمانی  پایان فصل تیم فوتبال راه‌آهن، شنبه شب برگزار شد و اعضای تیم بعد از یک فصل پرفشار به مرخصی رفتند.  علی دایی در جشن آخر فصل راه آهن دختر کوچکش نورا را هم کنار خود داشت. شاید باور کردنش سخت باشد اما همان  مربی عصبانی و حتی ترسناک در   زمان فریاد بر سر بازیکنان خود یا داوران و مسئولان مسابقه در زمین فوتبال هم  می تواند پدری مهربان هم باشد که اینطور با حوصله به دخترش غذا می دهد و نقش یک پدر واقعی  را به خوبی  ایفا می کند.
عکسی جالب از علی دایی در کنار دخترش
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1392/05/20 و 5:10 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ باحالی خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
sunboy8.loxblog.com

این نظر توسط مری در تاریخ 1392/05/09 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم سمانه جان.وبت واقعا عالیه.معلوم میشه خیلی بهش می رسی.شکلکشکلک
ممنونم ازت که بهم سر زدی.
منم با تبادل لینک موافقم وباعث افتخارمه.من لینکت کردم.تو هم بد قولی نکنیا..... !!!!لینکم کن.
منتظرتمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1392/05/09 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

سلام گلم وب باحالی داری بازم به من سر بزن شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Nashenakhte در تاریخ 1392/05/08 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

sسلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید..
مطالب تون هم خیلی جالب هست

امیدوارم همیشه موفق باشید...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط عبدالملکی در تاریخ 1392/05/06 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ جالبیداری خدا قوت مرا فراموش نکنشکلک

این نظر توسط naeeme در تاریخ 1392/05/06 و 14:36 دقیقه ارسال شده است

منم لینکت کردم اجی جونیشکلک

این نظر توسط رادیکال پی در تاریخ 1392/05/06 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

سلام...
به وبلاگت سر زدم...!!!
خیلی جالب بود!!!

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1392/05/06 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

ممنون از نظرتون
خیلی خوشحال شدم
وبتون خیلی خوبهشکلک

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/05/06 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

سلام وب سایت فوق العاده دارید ممنون از مطالب خوبتون موفق باشید،اول شما بگید من شمارو به چه اسمی سایتی لینک کنم بعد اگه دوست داشتید وبلاگ خودتونم لینک کنید.شکلک

این نظر توسط شبگرد تنها در تاریخ 1392/05/06 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوبین؟
با افتخار لینکت کردم مر30شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 2,343
  • بازدید کلی : 29,969